کسب مقام دوم نخستین فراخوان طرح های برتر دانش بنیان حوزه محرومیت زدایی کشور توسط شرکت دانش بنیان توسعه فناوری سبز شورآب لیانده عضو پارک علم و فناوری خلیج فارس


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خلیج فارس؛ در آیینی در حاشیه نمایشگاه آبادایران، از سوی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، از شرکت توسعه فناوری سبز شورآب لیانده جهت کسب رتبه دوم در توسعه طرح «ایجاد مجتمع‌های تولید جلبک اسپیرولینا در مناطق روستایی نواحی جنوبی کشور» در نخستین فراخوان طرح‌های برتر دانش بنیان در حوزه محرومیت زدایی تقدیر شد.

دکتر دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در پیامی کسب رتبه دوم توسط این شرکت عضو مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خلیج فارس تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
اینجانب ضمن تبریک کسب رتبه دوم توسط شرکت دانش بنیان سبز شورآب لیانده، از خدمات مدیریت و‌ پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر به عمل می آورم.
جوانان خوش فکر و صاحب خلاقیت در واحد‌های فناور و دانش بنیان استان مشغول هستند که هر کدام به طریقی نسبت به رفع مشکلات جامعه و ایجاد اشتغال مولد و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا اقدام می کنند.
امید است با پشتیبانی پارک علم و فناوری و تلاش و همت همه فناوران و شرکت‌های دانش بنیان شاهد موفقیت های بیشتر در حوزه دانش بنیان باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *