پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال 1401 به شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان بوشهر


دکتر رحمن دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده طی سه ماه اخیر، قریب به ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به ۳۳ شرکت‌ فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس و مراکز رشد اختصاص و پرداخت شده است.

وی بیان کرد: سهیمه پارک علم و فناوری خلیج فارس ۱۹۰ میلیارد ریال بوده که با رایزنی‌های انجام شده این مبلغ به ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با تقدیر از استاندار بوشهر و مجموعه معاونین ایشان افزود: بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ با شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان همکاری لازم داشته و تلاش شد در کوتاه ترین زمان تسهیلات به شرکت‌های فناور و دانش بنیان پرداخت شود.

دشتی ادامه داد: با توجه به تسهیلات پرداخت شده، تا پایان سال جاری شاهد رونمایی از محصولات و افتتاح کارگاه‌های شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان خواهیم بود.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس افزود: ۱۶۰ شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری خلیج فارس و مراکز رشد استان مستقر هستند که انتظار می رود با راه اندازی مراکز رشد جدید و حمایت‌های مالی، تعداد شرکت‌های فناورانه و دانش بنیان استان افزایش یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *