نشست بررسی مشکلات بیمه ای شرکت های فناور و دانش بنیان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، در نشست مدیران عامل شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس و مراکز رشد تابعه با مهندس دیری مدیرکل تامین اجتماعی استان و دکتر حسن حبیبی رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس، مسائل و مشکلات بیمه ای پیش روی واحد های فناور و دانش بنیان بررسی شد.

دکتر حبیبی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با اشاره به همکاری خوب مدیر کل تامین اجتماعی با شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور گفت: با موافقت مهندس دیری مدیر کل تامین اجتماعی استان، شعبه یک تامین اجتماعی در شهر بوشهر به صورت خاص، جهت امور بیمه ای این شرکت ها در نظر گرفته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس افزود: با پیگیری های انجام شده و موافقت مدیر کل تامین اجتماعی، در شهرستان های استان نیز یک کارشناس تامین اجتماعی به صورت خاص جهت ارائه خدمات به واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شد. همچنین در این نشست مقرر گردید نماینده ای از پارک علم و فناوری خلیج فارس در کمیسیون ها و جلسات تصمیم گیری مرتبط با شرکت های دانش بنیان حضور پیدا کند.

بیمه نیروی انسانی، بیمه مشمول بر قرارداد، اجرای قوانین دانش بنیان و جهش تولید دانش بنیان از جمله مواردی بود که توسط مدیران عامل واحد های فناور مطرح شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *