حضور مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در جمع دانش بنیان‌های عضو پارک علم و فناوری خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر):در نشست شرکت‌های فناور و دانش بنیان عضو پارک علم و فناروی خلیج فارس (بوشهر) که با حضور دکتر رزمی‌نیا رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس و مهندس نوشادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برگزار شد، شرکت های حوزه نفت و گاز مستقر در پارک، دستاوردها، محصولات و خدمات خود را ارائه کردند.

رزمی نیا رییس پارک علم و فناوری اظهار داشت: مهندسی به تعریف عام یعنی طراحی و اجرا برای رسیدن به یک هدف خاص، شرکت‌ها، تیم ها و سازمان های می توانند در این حوزه ورود کنند که سابقه این کار باید داشته باشند و مبتنی بر دانش و فناوری باشند.

رزمی نیا افزود:پارک علم و فناوری خلیج فارس قریب به ۱۴ سال پیش در استان بوشهر راه اندازی شده است که تاکنون دستاوردهای قابل توجه ای توسط شرکت های فناور و دانش بنیان رونمایی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از برگزاری رویدادهای به همرسانی رفع نیازهای فناورانه خبر داد و افزود: برگزاری رویدادهای به همرسانی عرضه و تقاضا با صنایع مستقر در استان بمنظور رفع نیازهای فناورانه برنامه ریزی شده است که طبق برنامه زمان بندی اجرایی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *