توسعه زیست بوم فناوری و تقویت اقتصاد مبتنی بر دانش از رسالت های پارک علم و فناوری است


دکتر ابوالحسن رزمی‌نیا رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) در نکوداشت روز جهانی استاندارد در بوشهر با اشاره به این نکته که دنیای بدون استاندارد فاقد اهمیت است گفت: باید این مهم در جامعه نهادینه شود که استاندارد چهارچوب و مهار است نه محدودیت.
وی افزود: در ادبیات دینی بحث استاندارد مورد تاکید قرار گرفته است به نحوی که می‌توان گفت استاندارد در متون مذهبی جایگاهی قدسی دارد.
رزمی‌نیا تاکید کرد: توسعه زیست بوم فناوری و تقویت اقتصاد مبتنی بر دانش از رسالت های پارک علم و فناوری است و ما سیاست های خود را در این رابطه تدوین کرده‌ایم.
وی با اشاره به این نکته که نوآوری و کارهای نوآورانه علم محور استراتژی موفقیت کشور در اقتصاد کشور است تاکید کرد: بن مایه توسعه اقتصادی کشور در پارک‌های علم و فناوری و در اقدامات دانش‌بنیان و نوآورانه فعالیت‌های بخش اقتصاد قرار دارد. به همین دلیل باید گفته‌شود که نوآوری تنها ایده نیست، نوآوری اندیشه خلاق تحقق یافته است.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: کارایی در سطح محصول و رضایتمندی در مصرف کننده متعارض هستند. برای مشتری هر چه خلاقیت بیشتر باشد نوآوری و رضایت بیشتر خواهد بود. امیدوارم با برهم‌کنش مثبت بین پارک علم و فناوری و اداره استاندارد استان روزهای بهتری باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *